The 69-year-old Ventura - the oldest-ever coach in Italy’s history -- said it would take him months to listen to all the advice he had received as he bids to overturn Friday's 1-0 first leg defeat in Stockholm.

That loss left Italy in danger of missing the World Cup for the first time in 60 years and the tension ahead of Monday's return at the San Siro is palpable.

Italy complained of rough play by Sweden in the first leg, including a challenge which left Leonardo Bouncci with a broken nose, while Sweden were unhappy at their rivals' alleged gamesmanship.

picture-20-1

Intrandum est igitur in rerum naturam et penitus quid ea postulet pervidendum;

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc positum in Phaedro a Platone probavit Epicurus sensitque in omni disputatione id fieri oportere. Nam Metrodorum non puto ipsum professum, sed, cum appellaretur ab Epicuro, repudiare tantum beneficium noluisse; Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Eamne rationem igitur sequere, qua tecum ipse et cum tuis utare, profiteri et in medium proferre non audeas? Duo Reges: constructio interrete. In ipsa enim parum magna vis inest, ut quam optime se habere possit, si nulla cultura adhibeatur. Aufert enim sensus actionemque tollit omnem. In quibus doctissimi illi veteres inesse quiddam caeleste et divinum putaverunt. Positum est a nostris in iis esse rebus, quae secundum naturam essent, non dolere; Nam quicquid quaeritur, id habet aut generis ipsius sine personis temporibusque aut his adiunctis facti aut iuris aut nominis controversiam. Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Memini me adesse P. Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Equidem in omnibus istis conclusionibus hoc putarem philosophia nobisque dignum, et maxime, cum summum bonum quaereremus, vitam nostram, consilia, voluntates, non verba corrigi.

  1. Claudii libidini, qui tum erat summo ne imperio, dederetur.
  2. Eam tum adesse, cum dolor omnis absit;
  3. Duo enim genera quae erant, fecit tria.
  • Hoc non est positum in nostra actione.
  • Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus.
  • Quem ad modum quis ambulet, sedeat, qui ductus oris, qui vultus in quoque sit?
  • Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt.

Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum.

Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Aliter homines, aliter philosophos loqui putas oportere? Ac tamen hic mallet non dolere. Tu quidem reddes; Quis hoc dicit? Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Bonum integritas corporis: misera debilitas. Quicquid enim a sapientia proficiscitur, id continuo debet expletum esse omnibus suis partibus; Semper enim ita adsumit aliquid, ut ea, quae prima dederit, non deserat. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Itaque quantum adiit periculum! ad honestatem enim illum omnem conatum suum referebat, non ad voluptatem. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Sit enim idem caecus, debilis.

Refert tamen, quo modo.

At eum nihili facit; In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Illud urgueam, non intellegere eum quid sibi dicendum sit, cum dolorem summum malum esse dixerit. Quis enim redargueret? Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum. Tria genera bonorum; Laelius clamores sofòw ille so lebat Edere compellans gumias ex ordine nostros. Aliis esse maiora, illud dubium, ad id, quod summum bonum dicitis, ecquaenam possit fieri accessio. Beatus sibi videtur esse moriens. Pauca mutat vel plura sane; Coniunctio autem cum honestate vel voluptatis vel non dolendi id ipsum honestum, quod amplecti vult, id efficit turpe. Aliud est enim poëtarum more verba fundere, aliud ea, quae dicas, ratione et arte distinguere.

Quicquid enim a sapientia proficiscitur, id continuo debet expletum esse omnibus suis partibus; Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attuleris, quam te reprehenderim. Memini vero, inquam; Quod totum contra est. Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Ut in voluptate sit, qui epuletur, in dolore, qui torqueatur. Verum hoc idem saepe faciamus. Cupit enim dícere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. Falli igitur possumus. Numquam facies.

At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Sed tamen intellego quid velit. Non potes ergo ista tueri, Torquate, mihi crede, si te ipse et tuas cogitationes et studia perspexeris; Quid de Platone aut de Democrito loquar? Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus; Nihilo magis. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat.

Ventura wants Italy to qualify by "playing football"