The fourth seed lost 10-6 to qualifier Michael Holt on Tuesday, becoming the fifth former champion to lose in the first round at the Crucible this year.

But Robertson, who won the UK Championship in December, said:

"The season's been fantastic. I played great in the Masters, I played great in the Welsh Open - even at the China Open."

Robertson beat Liang Wenbo to win the UK Championship and then reached the final of the Welsh Open, losing to Ronnie O'Sullivan.

picture-35-1

Quid ergo attinet gloriose loqui, nisi constanter loquare?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Quo igitur, inquit, modo? Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Duo Reges: constructio interrete. Rationis enim perfectio est virtus; Ita ceterorum sententiis semotis relinquitur non mihi cum Torquato, sed virtuti cum voluptate certatio.

Sed quamvis comis in amicis tuendis fuerit, tamen, si haec vera sunt-nihil enim affirmo-, non satis acutus fuit. Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Ac tamen hic mallet non dolere. Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? Atque adhuc ea dixi, causa cur Zenoni non fuisset, quam ob rem a superiorum auctoritate discederet. Sed haec omittamus; Facile pateremur, qui etiam nunc agendi aliquid discendique causa prope contra naturam vĂ­gillas suscipere soleamus. Ergo in utroque exercebantur, eaque disciplina effecit tantam illorum utroque in genere dicendi copiam. Sed haec nihil sane ad rem; Non enim in selectione virtus ponenda erat, ut id ipsum, quod erat bonorum ultimum, aliud aliquid adquireret. Iam quae corporis sunt, ea nec auctoritatem cum animi partibus, comparandam et cognitionem habent faciliorem. Qui si omnes veri erunt, ut Epicuri ratio docet, tum denique poterit aliquid cognosci et percipi.

Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est?

Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Ex quo intellegitur idem illud, solum bonum esse, quod honestum sit, idque esse beate vivere: honeste, id est cum virtute, vivere. Tamen a proposito, inquam, aberramus. Quos qui tollunt et nihil posse percipi dicunt, ii remotis sensibus ne id ipsum quidem expedire possunt, quod disserunt. Ac tamen, ne cui loco non videatur esse responsum, pauca etiam nunc dicam ad reliquam orationem tuam. Quid censes in Latino fore? Hoc ne statuam quidem dicturam pater aiebat, si loqui posset. Id mihi magnum videtur. In omni enim arte vel studio vel quavis scientia vel in ipsa virtute optimum quidque rarissimum est. Eaedem enim utilitates poterunt eas labefactare atque pervertere.

Venit ad extremum;

Quis istud possit, inquit, negare? Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Videsne igitur Zenonem tuum cum Aristone verbis concinere, re dissidere, cum Aristotele et illis re consentire, verbis discrepare? Quamquam ex omnibus philosophis Stoici plurima novaverunt, Zenoque, eorum princeps, non tam rerum inventor fuit quam verborum novorum. At tu eadem ista dic in iudicio aut, si coronam times, dic in senatu. Istam voluptatem, inquit, Epicurus ignorat? Negare non possum. Familiares nostros, credo, Sironem dicis et Philodemum, cum optimos viros, tum homines doctissimos. Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt; Quo modo autem philosophus loquitur? Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas. Itaque et vivere vitem et mori dicimus arboremque et novellan et vetulam et vigere et senescere. Sic enim maiores nostri labores non fugiendos tristissimo tamen verbo aerumnas etiam in deo nominaverunt.

Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum. Sed hoc sane concedamus. In quo etsi est magnus, tamen nova pleraque et perpauca de moribus. Itaque si aut requietem natura non quaereret aut eam posset alia quadam ratione consequi. Esse enim quam vellet iniquus iustus poterat inpune. Quo modo? Immo alio genere; Collatio igitur ista te nihil iuvat. Idque testamento cavebit is, qui nobis quasi oraculum ediderit nihil post mortem ad nos pertinere? Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Quis est tam dissimile homini. Cenasti in vita numquam bene, cum omnia in ista Consumis squilla atque acupensere cum decimano. Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere?

  • Vidit Homerus probari fabulam non posse, si cantiunculis tantus irretitus vir teneretur;
  • Praetereo multos, in bis doctum hominem et suavem, Hieronymum, quem iam cur Peripateticum appellem nescio.
  • Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis.
  • Quid affers, cur Thorius, cur Caius Postumius, cur omnium horum magister, Orata, non iucundissime vixerit?
  1. Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo.
  2. Transfer idem ad modestiam vel temperantiam, quae est moderatio cupiditatum rationi oboediens.
  3. Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret.
  4. Hic Speusippus, hic Xenocrates, hic eius auditor Polemo, cuius illa ipsa sessio fuit, quam videmus.
  5. Conclusum est enim contra Cyrenaicos satis acute, nihil ad Epicurum.
  6. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium.

Strong Start For Selby In Shanghai