In the past three weeks, there have been back-to-events with the English Open in Barnsley immediately followed by the International Championship in the Chinese city of Daqing. In addition, for those with a ranking tournament win under their belts in the last 12 months it was back to the UK and Coventry for the Champion of Champions.

Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Res enim fortasse verae, certe graves, non ita tractantur, ut debent, sed aliquanto minutius. Duo Reges: constructio interrete. Confecta res esset. Quodcumque in mentem incideret, et quodcumque tamquam occurreret.

Ratio ista, quam defendis, praecepta, quae didicisti, quae probas, funditus evertunt amicitiam, quamvis eam Epicurus, ut facit, in caelum efferat laudibus. Proclivi currit oratio. Sed ille, ut dixi, vitiose. Nihil enim desiderabile concupiscunt, plusque in ipsa iniuria detrimenti est quam in iis rebus emolumenti, quae pariuntur iniuria. In schola desinis. Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit. Stuprata per vim Lucretia a regis filio testata civis se ipsa interemit. Magni enim aestimabat pecuniam non modo non contra leges, sed etiam legibus partam. Eaedem res maneant alio modo. Quid nunc honeste dicit? Quia, si mala sunt, is, qui erit in iis, beatus non erit.

  • Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas?
  • Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur.
  • Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur.
  • Laboro autem non sine causa;
  • Conclusum est enim contra Cyrenaicos satis acute, nihil ad Epicurum.
  • Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.

Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere. Nec enim, omnes avaritias si aeque avaritias esse dixerimus, sequetur ut etiam aequas esse dicamus. Ne vitationem quidem doloris ipsam per se quisquam in rebus expetendis putavit, nisi etiam evitare posset. Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Idcirco enim non desideraret, quia, quod dolore caret, id in voluptate est. Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Sed isti ipsi, qui voluptate et dolore omnia metiuntur, nonne clamant sapienti plus semper adesse quod velit quam quod nolit? Ita est quoddam commune officium sapientis et insipientis, ex quo efficitur versari in iis, quae media dicamus.

Numquam facies.

Cum sciret confestim esse moriendum eamque mortem ardentiore studio peteret, quam Epicurus voluptatem petendam putat. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Minime vero probatur huic disciplinae, de qua loquor, aut iustitiam aut amicitiam propter utilitates adscisci aut probari. Quid paulo ante, inquit, dixerim nonne meministi, cum omnis dolor detractus esset, variari, non augeri voluptatem? Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit? Quis negat? Neque enim civitas in seditione beata esse potest nec in discordia dominorum domus; Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? Praeclare Laelius, et recte sofñw, illudque vere: O Publi, o gurges, Galloni! es homo miser, inquit.

Equidem, sed audistine modo de Carneade?

Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas? At eum nihili facit; An nisi populari fama? Ne id quidem, nisi multa annorum intercesserint milia, ut omnium siderum eodem, unde profecta sint, fiat ad unum tempus reversio. Idne consensisse de Calatino plurimas gentis arbitramur, primarium populi fuisse, quod praestantissimus fuisset in conficiendis voluptatibus? Si est nihil in eo, quod perficiendum est, praeter motum ingenii quendam, id est rationem, necesse est huic ultimum esse virtute agere; Unum est sine dolore esse, alterum cum voluptate. Itaque si aut requietem natura non quaereret aut eam posset alia quadam ratione consequi. Etenim si delectamur, cum scribimus, quis est tam invidus, qui ab eo nos abducat?

Shanghai Masters preview