The 2016-17 NBA regular season is finally here! Opening night is just a few days away, and daily fantasy players are eagerly awaiting Tuesday's contests.

For those who are new to daily fantasy basketball, here's a brief guide to how it works, as well as some basic strategy tips to help get started.

picture-48-1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ac tamen, ne cui loco non videatur esse responsum, pauca etiam nunc dicam ad reliquam orationem tuam. Si quae forte-possumus. Non enim in selectione virtus ponenda erat, ut id ipsum, quod erat bonorum ultimum, aliud aliquid adquireret. Quis istud possit, inquit, negare? Duo Reges: constructio interrete. Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Videsne quam sit magna dissensio? Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget.

Itaque et vivere vitem et mori dicimus arboremque et novellan et vetulam et vigere et senescere. Cum salvum esse flentes sui respondissent, rogavit essentne fusi hostes. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Etenim nec iustitia nec amicitia esse omnino poterunt, nisi ipsae per se expetuntur. Ea, quae dialectici nunc tradunt et docent, nonne ab illis instituta sunt aut inventa sunt? Is ita vivebat, ut nulla tam exquisita posset inveniri voluptas, qua non abundaret. Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Res enim concurrent contrariae. Ecce aliud simile dissimile. Crasso, quem semel ait in vita risisse Lucilius, non contigit, ut ea re minus agelastoj ut ait idem, vocaretur.

Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit.

Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Alterum autem genus est magnarum verarumque virtutum, quas appellamus voluntarias, ut prudentiam, temperantiam, fortitudinem, iustitiam et reliquas eiusdem generis.

  1. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest.
  2. Pudebit te, inquam, illius tabulae, quam Cleanthes sane commode verbis depingere solebat.
  3. Quem Tiberina descensio festo illo die tanto gaudio affecit, quanto L.

Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare.

Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Atqui perspicuum est hominem e corpore animoque constare, cum primae sint animi partes, secundae corporis. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo. Si longus, levis; Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet.

Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. His similes sunt omnes, qui virtuti student levantur vitiis, levantur erroribus, nisi forte censes Ti. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Habent enim et bene longam et satis litigiosam disputationem. Nihilne est in his rebus, quod dignum libero aut indignum esse ducamus? Poterat autem inpune; Peccata paria. Praeterea et appetendi et refugiendi et omnino rerum gerendarum initia proficiscuntur aut a voluptate aut a dolore. An tu me de L. Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Deinde non quaerimus, quid obscuretur aut intereat, quia sit admodum parvum, sed quid tale sit, ut expleat summam.

  • Oculorum, inquit Plato, est in nobis sensus acerrimus, quibus sapientiam non cernimus.
  • Nihil opus est exemplis hoc facere longius.
  • Itaque ne iustitiam quidem recte quis dixerit per se ipsam optabilem, sed quia iucunditatis vel plurimum afferat.
  • Quid enim possumus hoc agere divinius?
  • Nullum inveniri verbum potest quod magis idem declaret Latine, quod Graece, quam declarat voluptas.

NBA DFS Scoring Breakdown and How to Win in 2017