The final Grand Slam of the 2016 calendar got underway Monday, as first-round play began at the U.S. Open.

On the men's side, Rafael Nadal, Novak Djokovic and Milos Raonic spearheaded the group of players who completed their first-round matches in Flushing Meadows, New York. Angelique Kerber, Garbine Muguruza and Roberta Vinci were at the top of the day's marquee for the women.

Djokovic, the winner of 2016's first two majors, is looking to win back-to-back U.S. Opens for the first time in his career. He'd be the first player to win consecutive U.S. Opens since Roger Federer's run of five straight from 2004 to 2008.

Nos commodius agimus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Graece donan, Latine voluptatem vocant. Sed haec in pueris; Neque enim civitas in seditione beata esse potest nec in discordia dominorum domus; Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere. Duo Reges: constructio interrete. Sed quot homines, tot sententiae; Quin etiam ferae, inquit Pacuvius, quíbus abest, ad praécavendum intéllegendi astútia, iniecto terrore mortis horrescunt. Qui potest igitur habitare in beata vita summi mali metus? Tum Lucius: Mihi vero ista valde probata sunt, quod item fratri puto. Deinde non quaerimus, quid obscuretur aut intereat, quia sit admodum parvum, sed quid tale sit, ut expleat summam.

  1. Quid censes in Latino fore?
  2. Cur id non ita fit?
  3. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia?
  4. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate.
  5. Quorum sine causa fieri nihil putandum est.
  6. Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas.

Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc.

Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Cenasti in vita numquam bene, cum omnia in ista Consumis squilla atque acupensere cum decimano. Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Sit sane ista voluptas. Sed fac ista esse non inportuna; Is enim percontando atque interrogando elicere solebat eorum opiniones, quibuscum disserebat, ut ad ea, quae ii respondissent, si quid videretur, diceret. Satisne vobis videor pro meo iure in vestris auribus commentatus? Quo modo?

  • Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas.
  • Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur.
  • Ut non sine causa ex iis memoriae ducta sit disciplina.
  • Dicam, inquam, et quidem discendi causa magis, quam quo te aut Epicurum reprehensum velim.
  • Videmus igitur ut conquiescere ne infantes quidem possint.

Illud mihi a te nimium festinanter dictum videtur, sapientis omnis esse semper beatos; Quid enim? Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Maximus dolor, inquit, brevis est. Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Immo videri fortasse. Quod cum accidisset ut alter alterum necopinato videremus, surrexit statim. Eorum enim omnium multa praetermittentium, dum eligant aliquid, quod sequantur, quasi curta sententia; Itaque primos congressus copulationesque et consuetudinum instituendarum voluntates fieri propter voluptatem; Quo minus animus a se ipse dissidens secumque discordans gustare partem ullam liquidae voluptatis et liberae potest. Haec dicuntur inconstantissime. Quod cum ille dixisset et satis disputatum videretur, in oppidum ad Pomponium perreximus omnes. An ea, quae per vinitorem antea consequebatur, per se ipsa curabit? Id et fieri posse et saepe esse factum et ad voluptates percipiendas maxime pertinere. Hoc ipsum elegantius poni meliusque potuit. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.

Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Se dicere inter honestum et turpe nimium quantum, nescio quid inmensum, inter ceteras res nihil omnino interesse. Itaque primos congressus copulationesque et consuetudinum instituendarum voluntates fieri propter voluptatem; Sedulo, inquam, faciam. Dicam, inquam, et quidem discendi causa magis, quam quo te aut Epicurum reprehensum velim. Hoc positum in Phaedro a Platone probavit Epicurus sensitque in omni disputatione id fieri oportere. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Immo sit sane nihil melius, inquam-nondum enim id quaero-, num propterea idem voluptas est, quod, ut ita dicam, indolentia? Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Hoc autem tempore, etsi multa in omni parte Athenarum sunt in ipsis locis indicia summorum virorum, tamen ego illa moveor exhedra. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias.

Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Non quaeritur autem quid naturae tuae consentaneum sit, sed quid disciplinae. Hoc tu nunc in illo probas. Eam stabilem appellas. Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam. Quid paulo ante, inquit, dixerim nonne meministi, cum omnis dolor detractus esset, variari, non augeri voluptatem? Quam illa ardentis amores excitaret sui! Cur tandem? Itaque haec cum illis est dissensio, cum Peripateticis nulla sane. Nunc vides, quid faciat. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Si id dicis, vicimus. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit?

Nadal defiant over Finals hopes amid injury problems