Danny Willett overcame a star-studded field to kick off golf's major season with a victory in the Masters back in April. Now Oakmont Country Club is hosting the game's best for what should be an outstanding test of both physical and mental strength at the 2016 U.S. Open.

Oakmont represents a difficult test because of its small margin for error. The course magnifies even minor mistakes, which is why the champion is often the player who can best limit the damage when he does get in trouble, as Angel Cabrera proved with his plus-five winning score nine years ago.

picture-8-2

Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Duo Reges: constructio interrete. Sed isti ipsi, qui voluptate et dolore omnia metiuntur, nonne clamant sapienti plus semper adesse quod velit quam quod nolit? Illo enim addito iuste fit recte factum, per se autem hoc ipsum reddere in officio ponitur. Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Nam quid possumus facere melius? Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Itaque his sapiens semper vacabit. Quid ergo dubitamus, quin, si non dolere voluptas sit summa, non esse in voluptate dolor sit maximus?

Quis tibi ergo istud dabit praeter Pyrrhonem, Aristonem eorumve similes, quos tu non probas? Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Quia, cum a Zenone, inquam, hoc magnifice tamquam ex oraculo editur: Virtus ad beate vivendum se ipsa contenta est, et Quare? Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es. Quod cum ille dixisset et satis disputatum videretur, in oppidum ad Pomponium perreximus omnes. Id Sextilius factum negabat. Polemoni et iam ante Aristoteli ea prima visa sunt, quae paulo ante dixi. Quis est tam dissimile homini. Nam his libris eum malo quam reliquo ornatu villae delectari. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest.

Sed tempus est, si videtur, et recta quidem ad me.

Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Familiares nostros, credo, Sironem dicis et Philodemum, cum optimos viros, tum homines doctissimos. Ut nemo dubitet, eorum omnia officia quo spectare, quid sequi, quid fugere debeant? Qualem igitur hominem natura inchoavit? Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas? Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Tu autem negas fortem esse quemquam posse, qui dolorem malum putet. Aut etiam, ut vestitum, sic sententiam habeas aliam domesticam, aliam forensem, ut in fronte ostentatio sit, intus veritas occultetur?

  1. Qui igitur convenit ab alia voluptate dicere naturam proficisci, in alia summum bonum ponere?
  2. Quis contra in illa aetate pudorem, constantiam, etiamsi sua nihil intersit, non tamen diligat?
  3. Itaque vides, quo modo loquantur, nova verba fingunt, deserunt usitata.
  4. Non autem hoc: igitur ne illud quidem.
  • At habetur! Et ego id scilicet nesciebam! Sed ut sit, etiamne post mortem coletur?
  • Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est.
  • Ita ceterorum sententiis semotis relinquitur non mihi cum Torquato, sed virtuti cum voluptate certatio.

Tum Quintus: Est plane, Piso, ut dicis, inquit. Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. At enim hic etiam dolore. Totum genus hoc Zeno et qui ab eo sunt aut non potuerunt aut noluerunt, certe reliquerunt. Quis est enim, in quo sit cupiditas, quin recte cupidus dici possit? Iam in altera philosophiae parte. Atque ut ceteri dicere existimantur melius quam facere, sic hi mihi videntur facere melius quam dicere. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia?

Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret.

Sed tamen omne, quod de re bona dilucide dicitur, mihi praeclare dici videtur. Cupit enim dícere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. An dubium est, quin virtus ita maximam partem optineat in rebus humanis, ut reliquas obruat? Quod iam a me expectare noli. Idemne, quod iucunde? Quo modo autem philosophus loquitur? Illorum vero ista ipsa quam exilia de virtutis vi! Quam tantam volunt esse, ut beatum per se efficere possit. Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides.

Healthy Snedeker finally back with new swing, diet