In 2014, Rob Barnett, an economist at Bloomberg, appeared on Bloomberg TV to discuss the Keystone Pipeline. The interview went well, but the footage of the segment gave Barnett a shock. “I’ve gotten fat,” he said to Christopher Payne, then a colleague at Bloomberg. Payne, who’d been overweight himself once, and who brooks no illusions about weight loss, replied to Barnett that he hadn’t gotten fat—he was fat.

Barnett and Payne thereafter became friends (honesty is everything), and though they parted ways professionally—Payne now works for the Kuwait Institute of Banking Studies—they have, for the past few years, been devising an approach to diet that uses the discipline they know best: economics.

picture-44-2

Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Rhetorice igitur, inquam, nos mavis quam dialectice disputare? Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; Atque ita re simpliciter primo collocata reliqua subtilius persequentes corporis bona facilem quandam rationem habere censebant; Duo Reges: constructio interrete. Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas. Et summatim quidem haec erant de corpore animoque dicenda, quibus quasi informatum est quid hominis natura postulet. Quid interest, nisi quod ego res notas notis verbis appello, illi nomina nova quaerunt, quibus idem dicant? Apud ceteros autem philosophos, qui quaesivit aliquid, tacet; Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile.

Nondum autem explanatum satis, erat, quid maxime natura vellet.

Nam si propter voluptatem, quae est ista laus, quae possit e macello peti? Quid, cum volumus nomina eorum, qui quid gesserint, nota nobis esse, parentes, patriam, multa praeterea minime necessaria? Hunc vos beatum; -delector enim, quamquam te non possum, ut ais, corrumpere, delector, inquam, et familia vestra et nomine. Itaque eo, quale sit, breviter, ut tempus postulat, constituto accedam ad omnia tua, Torquate, nisi memoria forte defecerit. Inquit, respondet: Quia, nisi quod honestum est, nullum est aliud bonum! Non quaero iam verumne sit; Nec vero pietas adversus deos nec quanta iis gratia debeatur sine explicatione naturae intellegi potest. Age sane, inquam. Res enim concurrent contrariae. Itaque eos id agere, ut a se dolores, morbos, debilitates repellant. Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia? Age sane, inquam.

An nisi populari fama? Cur iustitia laudatur? Inquit, dasne adolescenti veniam? Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Stoici autem, quod finem bonorum in una virtute ponunt, similes sunt illorum; Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem.

  1. Polemoni et iam ante Aristoteli ea prima visa sunt, quae paulo ante dixi.
  2. Eadem nunc mea adversum te oratio est.
  3. Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur.
  4. Huic mori optimum esse propter desperationem sapientiae, illi propter spem vivere.
  5. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret.

Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.

Sed virtutem ipsam inchoavit, nihil amplius. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis? Epicurus autem cum in prima commendatione voluptatem dixisset, si eam, quam Aristippus, idem tenere debuit ultimum bonorum, quod ille; Quid enim de amicitia statueris utilitatis causa expetenda vides. Iam doloris medicamenta illa Epicurea tamquam de narthecio proment: Si gravis, brevis;

Semovenda est igitur voluptas, non solum ut recta sequamini, sed etiam ut loqui deceat frugaliter. Nullum inveniri verbum potest quod magis idem declaret Latine, quod Graece, quam declarat voluptas. Quibusnam praeteritis? An nisi populari fama? Utrum igitur percurri omnem Epicuri disciplinam placet an de una voluptate quaeri, de qua omne certamen est? Quasi vero aut concedatur in omnibus stultis aeque magna esse vitia, et eadem inbecillitate et inconstantia L.

  • Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem.
  • Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem.
  • Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur.

Health & Fitness 2017: Austerity Measures