MADRID, June 6 (Reuters) - Aito Garcia Reneses will be the new coach of world champions Spain at the Beijing Olympics, the country’s basketball federation (FEB) said on Friday.

The former DKV Joventut head has agreed to take over from Pepu Hernandez who was sacked on Tuesday. He led the side to gold at the world championships in Japan in 2006, and silver at the European championships in Madrid in the following year.

picture-16-3

Nam si beatus umquam fuisset, beatam vitam usque ad illum a Cyro extructum rogum pertulisset.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Duo Reges: constructio interrete. Venit ad extremum; Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Naturales divitias dixit parabiles esse, quod parvo esset natura contenta. Tollit definitiones, nihil de dividendo ac partiendo docet, non quo modo efficiatur concludaturque ratio tradit, non qua via captiosa solvantur ambigua distinguantur ostendit; Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus; Quae contraria sunt his, malane? Ita redarguitur ipse a sese, convincunturque scripta eius probitate ipsius ac moribus. Illud quaero, quid ei, qui in voluptate summum bonum ponat, consentaneum sit dicere. Sed est forma eius disciplinae, sicut fere ceterarum, triplex: una pars est naturae, disserendi altera, vivendi tertia. Quare hoc videndum est, possitne nobis hoc ratio philosophorum dare. Quam illa ardentis amores excitaret sui! Cur tandem?

Sint ista Graecorum; Hoc dictum in una re latissime patet, ut in omnibus factis re, non teste moveamur. Quid est igitur, cur ita semper deum appellet Epicurus beatum et aeternum? Si enim sapiens aliquis miser esse possit, ne ego istam gloriosam memorabilemque virtutem non magno aestimandam putem. Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Prave, nequiter, turpiter cenabat;

Quis istum dolorem timet?

Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Omnium enim rerum principia parva sunt, sed suis progressionibus usa augentur nec sine causa; Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii. Nam si +omnino nos+ neglegemus, in Aristonea vitia incidemus et peccata obliviscemurque quae virtuti ipsi principia dederimus; Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. Et quidem illud ipsum non nimium probo et tantum patior, philosophum loqui de cupiditatibus finiendis.

In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; Quae quidem res efficit, ne necesse sit isdem de rebus semper quasi dictata decantare neque a commentariolis suis discedere. In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; Quia, si mala sunt, is, qui erit in iis, beatus non erit. Id Sextilius factum negabat. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Aliam vero vim voluptatis esse, aliam nihil dolendi, nisi valde pertinax fueris, concedas necesse est. Nam, ut saepe iam dixi, in infirma aetate inbecillaque mente vis naturae quasi per caliginem cernitur; Graece donan, Latine voluptatem vocant. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Utrum igitur percurri omnem Epicuri disciplinam placet an de una voluptate quaeri, de qua omne certamen est? Quod vestri non item. Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo. Itaque multi, cum in potestate essent hostium aut tyrannorum, multi in custodia, multi in exillo dolorem suum doctrinae studiis levaverunt.

Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda.

Sed vos squalidius, illorum vides quam niteat oratio. Et quae per vim oblatum stuprum volontaria morte lueret inventa est et qui interficeret filiam, ne stupraretur. Quid enim mihi potest esse optatius quam cum Catone, omnium virtutum auctore, de virtutibus disputare? Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Nam et a te perfici istam disputationem volo, nec tua mihi oratio longa videri potest.

  • Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo.
  • In voluptate corporis-addam, si vis, animi, dum ea ipsa, ut vultis, sit e corpore-situm est vivere beate.
  • Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta.
  • At enim, qua in vita est aliquid mali, ea beata esse non potest.
  1. Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit.
  2. Quo studio cum satiari non possint, omnium ceterarum rerum obliti níhil abiectum, nihil humile cogitant;
  3. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam.
  4. Quid, cum fictas fabulas, e quibus utilitas nulla elici potest, cum voluptate legimus?

Harden scores career-high 56 points in win over Jazz