At the 2016 Olympics, Croatia bounced back in a major way during the knockout rounds to earn a place in Saturday's gold-medal match in men's water polo after struggling in the latter stages of group play. The resurgence led to a rivalry clash with Serbia in the championship game.

The medal round also featured a battle between Montenegro and Italy for the bronze medal. It marked the second meeting between the squads during the 2016 Summer Olympics, with the Italians scoring a narrow 6-5 victory during the preliminary round.

picture-41-1

Hoc non est positum in nostra actione.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Prioris generis est docilitas, memoria; Sit ista in Graecorum levitate perversitas, qui maledictis insectantur eos, a quibus de veritate dissentiunt. Animadverti, ínquam, te isto modo paulo ante ponere, et scio ab Antiocho nostro dici sic solere; Duo Reges: constructio interrete. Itaque fecimus. Sin autem voluptatem putat adiungendam eam, quae sit in motu-sic enim appellat hanc dulcem: in motu, illam nihil dolentis in stabilitate-, quid tendit? Ex quo intellegitur officium medium quiddam esse, quod neque in bonis ponatur neque in contrariis. Homines optimi non intellegunt totam rationem everti, si ita res se habeat. Quod enim vituperabile est per se ipsum, id eo ipso vitium nominatum puto, vel etiam a vitio dictum vituperari. Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Huic mori optimum esse propter desperationem sapientiae, illi propter spem vivere. Quae ista amicitia est? Obsecro, inquit, Torquate, haec dicit Epicurus? Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet. Amicitiae vero locus ubi esse potest aut quis amicus esse cuiquam, quem non ipsum amet propter ipsum? At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides.

His singulis copiose responderi solet, sed quae perspicua sunt longa esse non debent.

Praeclare hoc quidem. Graccho, eius fere, aequalí? Scrupulum, inquam, abeunti; Ex quo intellegitur nec intemperantiam propter se esse fugiendam temperantiamque expetendam, non quia voluptates fugiat, sed quia maiores consequatur. Gracchum patrem non beatiorem fuisse quam fillum, cum alter stabilire rem publicam studuerit, alter evertere. Vitae autem degendae ratio maxime quidem illis placuit quieta. An hoc usque quaque, aliter in vita? Amicitiam autem adhibendam esse censent, quia sit ex eo genere, quae prosunt. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Etenim nec iustitia nec amicitia esse omnino poterunt, nisi ipsae per se expetuntur. Quid, quod res alia tota est? Quibusnam praeteritis? Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis?

  1. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum.
  2. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum?
  3. Sic vester sapiens magno aliquo emolumento commotus cicuta, si opus erit, dimicabit.
  4. Sed audiamus ipsum: Compensabatur, inquit, tamen cum his omnibus animi laetitia, quam capiebam memoria rationum inventorumque nostrorum.
  5. Quare attendo te studiose et, quaecumque rebus iis, de quibus hic sermo est, nomina inponis, memoriae mando;
  6. Quamquam non negatis nos intellegere quid sit voluptas, sed quid ille dicat.

Nec vero umquam summum bonum assequi quisquam posset, si omnia illa, quae sunt extra, quamquam expetenda, summo bono continerentur. Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit; Sed haec omittamus; Contemnit enim disserendi elegantiam, confuse loquitur. Idemne, quod iucunde? Me igitur ipsum ames oportet, non mea, si veri amici futuri sumus. At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Immo alio genere;

Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Hoc sic expositum dissimile est superiori. Nunc agendum est subtilius.

  • Et nemo nimium beatus est;
  • Et quae per vim oblatum stuprum volontaria morte lueret inventa est et qui interficeret filiam, ne stupraretur.
  • Sin autem est in ea, quod quidam volunt, nihil impedit hanc nostram comprehensionem summi boni.
  • Quid, si reviviscant Platonis illi et deinceps qui eorum auditores fuerunt, et tecum ita loquantur?

Fatebuntur Stoici haec omnia dicta esse praeclare, neque eam causam Zenoni desciscendi fuisse. Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Quodcumque in mentem incideret, et quodcumque tamquam occurreret. Etenim nec iustitia nec amicitia esse omnino poterunt, nisi ipsae per se expetuntur. Hoc uno captus Erillus scientiam summum bonum esse defendit nec rem ullam aliam per se expetendam. Quid enim est a Chrysippo praetermissum in Stoicis? Primum in nostrane potestate est, quid meminerimus? Ut id aliis narrare gestiant? His singulis copiose responderi solet, sed quae perspicua sunt longa esse non debent. Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D.

Boys water polo 2016