Syracuse, N.Y. There are few phrases in sports more overused than "must-win game," but the Syracuse football team can finally use the term accurately.

The Orange doesn't have any reasonable chance at a bowl without winning its final two games of the season.

picture-21-1

Et nunc quidem quod eam tuetur, ut de vite potissimum loquar, est id extrinsecus;

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Et si in ipsa gubernatione neglegentia est navis eversa, maius est peccatum in auro quam in palea. Materiam vero rerum et copiam apud hos exilem, apud illos uberrimam reperiemus. Res enim concurrent contrariae. Quid enim dicis omne animal, simul atque sit ortum, applicatum esse ad se diligendum esseque in se conservando occupatum? Duo Reges: constructio interrete. At enim hic etiam dolore. At, illa, ut vobis placet, partem quandam tuetur, reliquam deserit. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. De maximma autem re eodem modo, divina mente atque natura mundum universum et eius maxima partis administrari. Istam voluptatem, inquit, Epicurus ignorat? Restatis igitur vos; Pudebit te, inquam, illius tabulae, quam Cleanthes sane commode verbis depingere solebat. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Ostendit pedes et pectus. Sed ad bona praeterita redeamus. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae.

Vides igitur te aut ea sumere, quae non concedantur, aut ea, quae etiam concessa te nihil iuvent. In motu et in statu corporis nihil inest, quod animadvertendum esse ipsa natura iudicet? Omnia peccata paria dicitis. Cur post Tarentum ad Archytam? Me ipsum esse dicerem, inquam, nisi mihi viderer habere bene cognitam voluptatem et satis firme conceptam animo atque comprehensam. Quae rursus dum sibi evelli ex ordine nolunt, horridiores evadunt, asperiores, duriores et oratione et moribus. Qui autem diffidet perpetuitati bonorum suorum, timeat necesse est, ne aliquando amissis illis sit miser. Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia? Curium putes loqui, interdum ita laudat, ut quid praeterea sit bonum neget se posse ne suspicari quidem. Sed qui ad voluptatem omnia referens vivit ut Gallonius, loquitur ut Frugi ille Piso, non audio nec eum, quod sentiat, dicere existimo. Praeclare Laelius, et recte sofñw, illudque vere: O Publi, o gurges, Galloni! es homo miser, inquit. Nullis enim partitionibus, nullis definitionibus utuntur ipsique dicunt ea se modo probare, quibus natura tacita adsentiatur.

Praeclare enim Plato: Beatum, cui etiam in senectute contigerit, ut sapientiam verasque opiniones assequi possit. Comprehensum, quod cognitum non habet? Me igitur ipsum ames oportet, non mea, si veri amici futuri sumus. Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Ego autem tibi, Piso, assentior usu hoc venire, ut acrius aliquanto et attentius de claris viris locorum admonitu cogitemus. Apud imperitos tum illa dicta sunt, aliquid etiam coronae datum; Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Nondum autem explanatum satis, erat, quid maxime natura vellet. An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia? Erit enim instructus ad mortem contemnendam, ad exilium, ad ipsum etiam dolorem.

Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Ex quo, id quod omnes expetunt, beate vivendi ratio inveniri et comparari potest. Ab his oratores, ab his imperatores ac rerum publicarum principes extiterunt. Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus. At hoc in eo M. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Tollenda est atque extrahenda radicitus. Quo modo autem philosophus loquitur?

  1. Verum tamen cum de rebus grandioribus dicas, ipsae res verba rapiunt;
  2. An hoc usque quaque, aliter in vita?
  3. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur.
  4. Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro;

Nec tamen ullo modo summum pecudis bonum et hominis idem mihi videri potest. Quorum omnium quae sint notitiae, quae quidem significentur rerum vocabulis, quaeque cuiusque vis et natura sit mox videbimus. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Itaque primos congressus copulationesque et consuetudinum instituendarum voluntates fieri propter voluptatem; Itaque non discedit ab eorum curatione, quibus praeposita vitam omnem debet gubernare, ut mirari satis istorum inconstantiam non possim.

  • Nam si propter voluptatem, quae est ista laus, quae possit e macello peti?
  • Quem si tenueris, non modo meum Ciceronem, sed etiam me ipsum abducas licebit.
  • Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis.
  • Cuius ad naturam apta ratio vera illa et summa lex a philosophis dicitur.

Bowl watch: How bad are Syracuse football's odds after devastating loss to Wake Forest?